Ve Vašem seznamu přání nemáte žádné položky.
Prodloužená záruka
Prodloužená záruka funguje podobně jako klasická záruka od výrobce.
Jak to funguje?
Co dělat, když se objedví závada?
V případě, že se v průběhu prodloužené záruky objeví závada na přístroji, nahlásíte ji jednoduše telefonicky na zákaznické lince Mondial Assistance. Poté Vás bude kontaktovat servisní partner a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.
Pro vyřízení opravy/výměny voláte z pohodlí domova centrální infolinku, kde Vám individuálně poradí jak postupovat ve Vašem případě (poradí nejbližší servis nebo zajistí servis přímo u Vás doma). V případě rozměrnějších výrobků (např. TV, chladnička, pračka) přijede servisní technik s potřebným vybavením až k Vám domů – žádné náročné stěhování velkých a těžkých spotřebičů!
Individuální přístup servisu k zákazníkovi – dohodnete se s technikem, kdy se Vám jeho návštěva hodí (v rámci jeho pracovní doby) a domluvíte se na místě realizace servisního zásahu (např. doma). V případě nerentabilnosti opravy nebo neopravitelnosti dostáváte nový výrobek, shodných nebo srovnatelných parametrů.
V případě výměny výrobku za nový, nemáte žádnou finanční spoluúčast.
Službu můžete využít opakovaně v průběhu její platnosti (opakované opravy - horním limitem pojistného plnění, součtu cen oprav, je pořizovací cena výrobku).
Potřebujete poradit? Naši pracovníci jsou Vám k dispozici:
Linka péče o zákazníky
Tel: 283 002 868 (pracovní doba Po-Pá, 9-17hodin)
Email: klient@mondial-assistance.cz
Web: www.mondial-assistance.cz
Přihlašte se k odběru našeho zpravodaje.
Tel.: +420 734 578 131, +420 739 047 112
Email: obchod@kuptotu.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.