0

Ve Vašem seznamu přání nemáte žádné položky.

Košík
0,00 Kč

 

 

Prodloužená záruka

Prodloužená záruka funguje podobně jako klasická záruka od výrobce.

Jak to funguje? 

  • Společně s výrobkem Vám bude dodána smlouva uzavřená se společností Mondial Assistance.
  • V průběhu prodloužené záruky žádné mimořádné náklady na opravy – velká úspora peněz. 
  • Žádné nenadálé výdaje za nový výrobek v případě nerentabilní opravy nebo neopravitelnosti po uplynutí záruční lhůty dvou let. 
  • Pro vyřízení opravy/výměny voláte z pohodlí domova centrální infolinku, kde Vám individuálně poradí jak postupovat ve Vašem případě (poradí nejbližší servis nebo zajistí servis přímo u Vás doma). V případě rozměrnějších výrobků (např. TV, chladnička, pračka) přijede servisní technik s potřebným vybavením až k Vám domů – žádné náročné stěhování velkých a těžkých spotřebičů!
     

Co dělat, když se objedví závada? 

V případě, že se v průběhu prodloužené záruky objeví závada na přístroji, nahlásíte ji jednoduše telefonicky na zákaznické lince Mondial Assistance. Poté Vás bude kontaktovat servisní partner a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.

Pro vyřízení opravy/výměny voláte z pohodlí domova centrální infolinku, kde Vám individuálně poradí jak postupovat ve Vašem případě (poradí nejbližší servis nebo zajistí servis přímo u Vás doma). V případě rozměrnějších výrobků (např. TV, chladnička, pračka) přijede servisní technik s potřebným vybavením až k Vám domů – žádné náročné stěhování velkých a těžkých spotřebičů!

Individuální přístup servisu k zákazníkovi – dohodnete se s technikem, kdy se Vám jeho návštěva hodí (v rámci jeho pracovní doby) a domluvíte se na místě realizace servisního zásahu (např. doma). V případě nerentabilnosti opravy nebo neopravitelnosti dostáváte nový výrobek, shodných nebo srovnatelných parametrů.
V případě výměny výrobku za nový, nemáte žádnou finanční spoluúčast.
Službu můžete využít opakovaně v průběhu její platnosti (opakované opravy - horním limitem pojistného plnění, součtu cen oprav, je pořizovací cena výrobku). 


Potřebujete poradit? Naši pracovníci jsou Vám k dispozici:

Linka péče o zákazníky
Tel: 283 002 868 (pracovní doba Po-Pá, 9-17hodin)
Email: klient@mondial-assistance.cz
Web: www.mondial-assistance.cz

 

Nepropásněte naše akce a slevy

Přihlašte se k odběru našeho zpravodaje.

1