0

Ve Vašem seznamu přání nemáte žádné položky.

Košík
0,00 Kč

                            

Obecné informace

Reklamace zboží

  • Záruční doba na veškeré zboží je 24 měsíců, neudává-li výrobce jinak.
  • Základním průkazem práv spotřebitele ve smyslu Občanského zákoníku je prokázání o nabytí zboží (např.: potvrzení objednávky, paragon, faktura).
  • Prodávající vystaví Kupujícímu ke každému zakoupenému zboží prodejní doklad (fakturu – daňový doklad) se všemi náležitostmi účetního dokladu a dalšími potřebnými údaji pro uplatnění záruky.
  • Pokud byl při prodeji vydán záruční list, je tento součástí výrobku s výrobním číslem uvedeným na přední straně tohoto záručního listu. Prodávající je povinen vystavit záruční list v případech, kdy je o to požádán Kupujícím, a kdy poskytuje delší záruku než je stanovená zákonem.
  • V případě, že se vyskytne na zboží závada, má Kupující právo uplatnit reklamaci dle Reklamačního řádu.

Reklamační řád

  • Nejrychlejší vyřízení reklamace dosáhne Kupující reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu, který může najít níže v uvedeném seznamu. Bezplatný záruční servis je možno poskytnout jen v případě, že zákazník předloží doklad o nabytí zboží (např.: potvrzení objednávky, fakturu, paragon) nebo v případě prodloužené záruky i vyplněného záručního listu (musí obsahovat druh spotřebiče, typové označení, výrobní číslo, datum prodeje a označení prodávajícího v souladu s § 620 odst. 3 Občanského zákoníku).
  • Seznam autorizovaných servisů nalezne Kupující také v návodu ke zboží nebo v záručním listě. V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v servisu, uplatní Kupující reklamaci na adrese Prodávajícího, e-mail: obchod@kuptotu.cz.
  • Reklamace zboží Prodávající nebo servisní partner vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data následujícího po uplatnění reklamace Kupujícím.
  • Záruční oprava se vztahuje výhradně na závady, které vzniknou průkazně v době platné záruční lhůty, a to vadou materiálu nebo výrobní vadou. Takto vzniklé závady je oprávněn odstranit pouze autorizovaný servis.
  • Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou nebo používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
  • Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem ještě před objednáním zboží. Kupující souhlasí převzetím zboží od Prodávajícího s níže uvedeným Reklamačním řádem.


Převzetí zboží

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit Prodávajícímu.
  • Jakmile Vám dopravce přiveze zboží, prosím zkontrolujte zboží ještě před potvrzením převzetí !!! Zabráníte tak komplikacím s reklamací v případě poškozeného zboží. Na pozdější reklamace poškozeného výrobku při dopravě nebude brán zřetel.
  • Při převzetí má Kupující na vyžádání právo na kontrolu obalu zásilky za přítomnosti dopravce.
  • Před převzetím uveďte do přepravního listu stav obalu a poté můžete zásilku rozbalit.
  • Pokud bude obal zásilky poškozen je potřeba tuto skutečnost zapsat před převzetím (podpisem) do přepravního listu, předejdete tak problémům s případnou reklamací.
  • Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává Prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

 

Potřebujete reklamovat zboží?


                    

VELKÉ SPOTŘEBIČE:

  • Pokud potřebujete reklamovat větší spotřebič (pračky, sušičky, lednice, vestavné spotřebiče, varné desky, vestavěné mikrovlnné trouby,...), zboží prosím nikam nezasílejte.
  • Reklamace větších spotřebičů se řeší telefonickým zaevidováním reklamace přímo na zákaznické lince výrobce.
  • Po zaevidování reklamace k Vám bude vyslán servisní technik dané značky, který se přijde na spotřebič podívat osobně.

 

PŘEDTÍM, NEŽ BUDETE VOLAT NA ZÁKAZNICKOU LINKU SI PROSÍM PŘIPRAVTE:

  • sériové a výrobní číslo spotřebiče
  • fakturu - datum nákupu
 

ZNAČKY:

  • AEG:  261 302 261
  • AMICA:  518 324 555
  • BEKO:  222 525 222
  • BOSCH: 251 095 546 
  • CANDY:  841 111 125
  • CIARKO DESIGN:   599 529 251
  • CONCEPT:  465 471 400
  • DE DIETRICH:  599 529 251
  • ELECTROLUX:  261 302 261
  • FABER - nutno vyplnit reklamační formulář: https://www.digestore-faber.cz/cs/c/zarucni-servis-uplatneni-reklamace
  • FRANKE - nutno vyplnit reklamační formulář: https://www.franke-servis.cz/
  • GORENJE:   800 105 505
  • GRUNDIG - nutno vyplnit reklamační formulář: https://www.grundig.com/cs-cz/oprava-spotrebice-grundig
  • GUZZANTI:  731 521 116, 731 521 123
  • HAIER:  800 022 975
  • HISENSE: 800 105 505
  • HOOVER:  228 889 422
  • INDESIT:   251 001 001
  • KLUGE: 599 529 251
  • LG:   810 555 810
  • LIEBHERR:  725 781 964
  • LORD:  725 781 964
  • MORA:   800 105 505
  • PHILCO - nutno vyplnit reklamační formulář: https://www.servisnisit.cz/philco
  • ROMO:   556 764 114, 602 773 874
  • SAMSUNG:   800 726 786
  • SIEMENS: 251 095 042
  • TEKA:  239 050 800
  • VESTFROST:  725 781 964
  • VINTAGE:  599 529 251
  • WHIRLPOOL:  251 001 001
  • ZANUSSI:  261 302 261


____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

MALÉ SPOTŘEBIČE:

  • Pokud potřebujete reklamovat drobné elektro (vysavače, kávovary, kuchyňské spotřebiče, zubní kartáčky a jiné...), zboží je potřeba řádně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození (na poškození pod přepravou není brán zřetel!!!). Zboží prosím odesílejte k reklamaci kompletníDo balíku prosím přiložte Vaši nákupní fakturu s krátkým popisem závady (aby servisní technik věděl, na co se má zaměřit) a dále také uvádějte zpáteční adresu.
  • V případě, že ke zboží nebude přiložena nákupní faktura, bude zboží vráceno zpět!

PROSÍME VŠECHNY ZÁKAZNÍKY - PŘED ODESLÁNÍM PŘÍSTROJE DO SERVISNÍHO STŘEDISKA JEJ ŘÁDNĚ OČISTĚTE.

ZEJMÉNA KÁVOVARY (KÁVOVAR BY MĚL BÝT ODVÁPNĚNÝ, VYSYPEJTE VEŠKEROU KÁVU, VYLIJTE VODU A VYSUŠTE VEŠKERÉ NÁDOBY, UMYJTE A VYSUŠTE SPAŘOVACÍ JEDNOTKU) A VYSAVAČE  (OČISTĚTE OD VLASŮ, CHLUPŮ A NEČISTOT. VYSYPEJTE PŘED ODESLÁNÍM ZÁSOBNÍKY, FILTRY. V PŘÍPADĚ, ŽE MÁ VÁŠ VYSAVAČ FUNKCI VYTÍRÁNÍ, PROSÍM VYPUSTĚTE A VYSUŠTE NÁDOBY NA VODU).

 

*ZASLÁNÍM ZBOŽÍ DO SERVISNÍHO STŘEDISKA MŮŽETE VÝRAZNĚ OVLIVNIT DOBU TRVÁNÍ VAŠÍ REKLAMACE 


ZNAČKY:

  • AEG, CANDY, ELECTROLUX, HOOVER, KRUPS, ROWENTA, REMINGTON, RUSSELL HOBBS, TEFAL

KOFR-ELSPO
U Dráhy 144
76302 Zlín - Louky

 

  • ROWENTA, TEFAL, KRUPS

PH servis spol. s r.o.
Darwinova 5/1808
143 00 Praha 4 - Modřany

 

  • BABYLISS, CATLER, BUDDY TOYS, FIELDMANN, LAMART, PHILCO, REMOSKA, RETLUX, SAGE, SENCOR, SINGER, YENKEE

FAST ČR, a.s.
U Sanitasu 1621 
25101 Říčany u Prahy

 

  • ECG (mikrovlnné trouby, konvice, šlehače, žehličky, mixery, odšťavovače, MP3 přehrávače, dávkovače mýdla)

MVS servis
Plánská 2
301 00 Plzeň

 

  • ECG - kávovary, BRAUN (holící strojky, zubní kartáčky - péče o tělo)

Family servis
Lidická 17
602 00 Brno

 

  • BOSCH - (kávovary, kávomlýnky, kuch. roboty MUM, el. šlehače, varné konvice, žehličky, odšťavňovače, vařiče vajec, el. kráječe, opékače topinek, fritézy, vysoušeče vlasů atd.)

Škaloud – servisní, s.r.o.
Chrudimská 1142
Pardubice 530 02


  • SIEMENS - kávovary, BOSCH - vysavače

Caffe Idea s.r.o.
Cacovická 66a
61400 Brno

 

  • DELONGHI, KENWOOD, BRAUN (kuch. spotřebiče, mixéry,  žehličky na prádlo)

CESK
Jarní 1058/44i
614 00 Brno - Maloměřice

*Na stránkách servisu CESK si můžete vyplnit online formulář https://www.cesk.cz/servis-kavovaru/, kde si reklamaci zaevidujete a poté bude spotřebič svezen prostřednictvím kurýrní služby, kterou zajistí servis.

*Středisko neservisuje zubní kartáčky, holící strojky a celkovou kategori péče o tělo zn. Braun!

 

  • SAMSUNG (televizory, fotoaparáty a kamery, domácí kina, audio a hi-fi, vysavače, mikrovlnné trouby), PHILIPS (kuchyňské spotřebiče, žehličky, vysavače, holicí a depilační strojky, fény, kartáčky na zuby, dětské chůvičky, kávovary)

Servisní centrum TS NOVA
Na Spojce 5
702 00 Ostrava

 

  • Privest, Steba,  Ardes, Guzzanti, Rommelsbacher, Graef

ČERTES
Donínská 83
46334 Hrádek nad Nisou

 

  • Toyota - šicí stroje

AMK-HAPPY
Nám. Viléma Mrštíka 11
66481 Ostrovačice

 

  • Nivona - kávovary

Appliance Warranty & Service s. r. o.
Pražská 298
250 01 Brandýs nad Labem

 

  • Bionaire, CrockPot, FoodSaver

Řídící Systémy spol., s.r.o.
Jablonecká 648/8
46001 Liberec

 

  • přijímače TESLA, ALMA, vysavače Tesla RoboStar...

INTER-SAT
Blučina 704
66456 Blučina

 

  • DOMO

DOMO-elektro s.r.o.
Na Kobyle 783
345 06 Kdyně

 

  • HELPMATION, HOBOT, ICLEBO, RAYCOP

BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Jesenice u Prahy, Horní Jirčany

 

  • EVOLVEO, ROBOTREX

Abacus Electric, s.r.o.
Reklamační oddělení
Planá 2
370 01 České Budějovice


  • Mamibot, Lamax, BML, TrueCam, TrueLife, Lauben, TicWatch

BELS CZ
Černoleská 482
25601 Benešov

 

  • VIGAN

Poass TECHNOLOGIES s.r.o.
Jiráskova 21
53002 Pardubice

 

  • MAXXO

EXPRO MOBIL
Kampelíkova 888
50004 Hradec Králové

 


* Pokud nenajdete značku zboží, které jste u nás zakoupili, odešlete jej prosím na adresu:

KUPTOTU.CZ
Polanecká 803/72
72100 Ostrava - Svinov

Nepropásněte naše akce a slevy

Přihlašte se k odběru našeho zpravodaje.

1