0

Ve Vašem seznamu přání nemáte žádné položky.

Košík
0,00 Kč

                                                                                                                                                                                          

Historie rodu de Dietrich se začala psát v údolí Jaegerthal severně od Štrasburgu v roce 1684, kdy se bohatý bankéř Johann Dietrich rozhodl investovat do metalurgického průmyslu. Johann byl velmi zásadový člověk se silným přesvědčením. Proto bez váhání koupil zničenou zbrojní dílnu, opravil ji a zahájil produkci železa a oceli pro výrobu nářadí, zbraní a později částí kanónů. Johann Dietrich v počátcích své činnosti ve zbrojním průmyslu reagoval na aktuální poptávku Francie po kanónech, munici a zbraních. Po dohodě s králem Ludvíkem XIV., Johann zahájil výrobu zbraní určených k obraně státu. Díky tomu získala firma rodiny Dietrich pozici jedné z nejsilnějších společností v metalurgickém průmyslu. V roce 1761 získal syn Johanna, Jean Dietrich, šlechtický titul od krále Ludvíka XV. a stal se tak Jeanem de Dietrich. Jean se po ukončení kariéry v bankovnictví, rozhodl aktivně podílet na rodinném podnikání a významně ho rozšířil nákupem slévárny a výstavbou několika dalších továren. Rodina de Dietrich si velice brzy vybudovala jméno „mistrů kování železa”. Společně s rozvojem značky se začaly objevovat první problémy. Protože výrobky rodu de Dietrich byly už tehdy velmi kvalitní a těšily se z uznání po celé Evropě, stále častěji se objevovaly padělky této značky. V zájmu zajištění dobrého jména firmy a ochrany značky před paděláním, daroval král Ludvík XVI. firmě De Dietrich logo „Lesní roh”. Od té doby jsou všechny výrobky značky De Dietrich označeny tímto logem.

DE DIETRICH A VZNIK MARSEILLAISY

V předvečer Francouzské revoluce Jean de Dietrich III. vlastnil největší a zároveň nejdůležitější průmyslové závody ve Francii. Zaměstnával 1500 lidí, čímž se stal největším průmyslníkem v Alsasku a vysloužil si tak přezdívku „Král oceli”. Rodina získala značný vliv. Syn Jeana Phillippe Frédéric získal členství v akademii věd a král Ludvík XVI. mu svěřil odpovědnost za průmyslový rozvoj Francie. Právě kolem Phillipa Frédérica se shromáždili největší revolucionáři a generálové té doby. Baron de Dietrich, starosta Štrasburgu, si proto objednal u Claudea Rougeta de Lisle vojenský pochod pro vojáky Rýnské armády. Poprvé byla tato píseň zpívaná na svatbě dcery barona de Dietrich. Píseň se jmenovala Marseillaisa a stala se později národní hymnou Francie. Phillippe Frédéric de Dietrich stál však na „špatné straně revoluce”. Postavil se proti revoluční vládě, a proto jej Robespierrovi lidé zatkli a 29. prosince 1793 popravili gilotinou.

AMÉLIE DE DIETRICH – ŽENA U KORMIDLA

Po smrti barona se v jeho slévárně zastavil provoz. Továrna byla zavřena a převedena pod dohled státu. Krize trvala až do roku 1806, kdy majetek rodiny zdědila mladá, 28-letá vdova Amélie de Dietrich. Ta navázala na rodinnou tradici, vrátila firmě její bývalou slávu a znovu dosáhla finanční nezávislosti. Vzala do svých rukou řízení všech kroků výroby, počínaje návrhem a realizací konče. Dovedla firmu De Dietrich k expanzi v nových, dynamicky se rozvíjejících průmyslových odvětvích. Když v roce 1830 zažil francouzský metalurgický průmysl recesi, Amélie překonala všechny překážky a navíc intuitivně nasměrovala firmu na oblast právě se rozvíjející železniční přepravy. Aby si pojistila šance na úspěch, oslovila nejlepší inženýry té doby.

Po válce v roce 1870, Amélie opět prokázala svůj vizionářský talent, když jako první rozpoznala roli designu v průmyslové výrobě. Zavedla nové dekorativní prvky z oceli a smaltu, které se staly charakteristické pro výrobky značky De Dietrich. Firma De Dietrich sledovala nové trendy, které by mohly přispět ke zvýšení kvality života celé francouzské společnosti a díky tomu se zapojila do výroby dieselových lokomotiv, parních vozidel a prvních sporáků pro domácnosti.

AUTOMOBILOVÉ DOBRODRUŽSTVÍ DE DIETRICH

Skutečný převrat v životě značky nastal v roce 1897, kdy baron Eugène de Dietrich koupil nový patent a vyrobil automobil, se kterým zvítězil v prvním významném mezinárodním závodu konaném na trase Paříž – Amsterdam. Později s tímto automobilem urazil více než 3000 km dlouhou trasu z Paříže do Sankt Petersburgu. Automobilový průmysl ho zaujal natolik, že v roce 1902 vyrobil první luxusní automobil – Bugatti, který byl navržen pod značkou De Dietrich. Přesto se v roce 1907 baron Eugène rozhodl opustit automobilový průmysl a zaměřit se na odvětví domácích spotřebičů.

Značka De Dietrich přispěla k rozvoji technologií vytvořením a uvedením na trh první indukční varné desky na světě nebo popularizací vlastní funkce pyrolytického čištění trouby. Téměř 40 let po prezentaci první vestavné kuchyně, byla v roce 2007 značka De Dietrich vyznamenána cenou Prix Janus de l’industrie za troubu Color Matrics vybavenou výklopným ovládacím panelem. Vytvořila novou řadu, která koresponduje s životními hodnotami, jakými jsou: svoboda, spokojenost a osobní růst. I v dnešní době znamená životní motto barona Jeana de Dietricha: „Ne pro sebe, ale pro ostatní“ nadčasovou hodnotu, od které se odvíjí nejen poslání nabízet krásné a kvalitní výrobky, ale být také průkopníkem nového způsobu života. Právě tato idea charakterizuje hlavní myšlenku značky De Dietrich od jejího vzniku až do současnosti.

FILOZOFIE DOKONALOSTI

O mimořádné vizionářské schopnosti a vysoké technologické úrovni svědčí skutečnost, že značka De Dietrich neustále přichází na trh s jedinečnými inovacemi svých spotřebičů. Technologie inteligentního vaření ICS (celosvětově exkluzivní technologie), vaření při nízkých teplotách (technologie ceněná předními světovými šéfkuchaři), výkon a preciznost varných desek – toto je jen malý příklad inovací značky De Dietrich.

Dokonalost jde ruku v ruce s kvalitou. Od návrhu, až po uvedení na trh, jsou výrobky značky De Dietrich podrobovány sérii náročných testů, protože jedině tak můžeme potvrdit jejich funkčnost a životnost.

Díky vlastnímu oddělení výzkumu a vývoje, třem továrnám ve Francii, a také díky týmu designerů působících v Paříži, disponuje přes 180 spotřebičů značky De Dietrich certifikátem, zaručujícím původ výrobků ve Francii (Origine France Garantie). Našimi prioritami jsou kontrola kvality v každé fázi výroby, snížení emisí oxidu uhličitého a také zachování a obohacení jedinečného technologického potenciálu. Toto označení – získané v květnu 2011 na základě iniciativy francouzského ministerstva průmyslu – je synonymem transparentnosti a důvěryhodnosti informací o původu a výrobním procesu spotřebičů značky De Dietrich. Pro náročné spotřebitele je důležitým orientačním bodem při hledání spotřebičů se skvělými parametry, kvalitou a prestiží.

4 ROKY ZÁRUKA

Značky 4RZ 200x200 72dpi_De Dietrich.png

K registraci Vašeho spotřebiče De Dietrich do akce 4 roky záruka přejdete kliknutím na odkaz podle toho, v které zemi jste Váš spotřebič zakoupili: Česká republika / Slovensko

Spotřebiče značky De Dietrich byly a jsou synonymem vynikajícího designu, vyspělých technologií a mimořádné kvality. Neoddělitelnou součástí nabídky značky De Dietrich je také pečlivý výběr způsobu prezentace, prodeje a servisu spotřebičů s cílem dosažení co největší spokojenosti zákazníků. Právě s důrazem na kvalitu nabízí De Dietrich zákazníkům v České republice a na Slovensku jedinečnou akci „4 roky záruka“ na všechny zakoupené spotřebiče. Veškeré informace o podmínkách a výhodách této prodloužené záruky naleznete na internetových stránkách zaruka.elmax.cz.

 

                                                                                                                                                                                                  

BRANDT - ZNAČKA S VÍCE NEŽ ŠEDESÁTILETOU ZKUŠENOSTÍ


Brandt je tradiční francouzskou značkou elektrospotřebičů. Více než 60 let usnadňuje lidem každodenní práce v domácnosti. Těší se z ocenění nejdůvěryhodnější značky v oblasti domácích elektrospotřebičů, které je odměnou za desítky let výzkumu a vývoje, aktivního naslouchání požadavkům zákazníků a znalostí jejich zvyklostí. Brandt je průkopníkem mnoha technologií a inovací, které dnes přijala většina výrobců. Mezi nejznámější patří: využití indukční technologie při vaření, pyrolytické samočištění u trub, technologie chlazení trouby, přihrádka s nulovou zónou 0-3 °C, automatické odvažování náplně u praček, v neposlední řadě inteligentní řady spotřebičů intellect.


brandt_1.jpg


HISTORIE A ODKAZ

Značka je pojmenována po Edgaru Brandtovi, legendárním designérovi stylu Art Déco a umělci z počátku 20. století. Edgar Brandt se proslavil v roce 1921 jako tvůrce bronzového kahanu - plastiky věnované Neznámému vojáku. Tato byla odhalena v Paříži uprostřed Vítězného oblouku. V červnu 1956 Edgar Brandt navrhl do Versailleskému zámku v Paříži dvě překrásné zlacené brány pro La Grande Cour des Ambassadeurs, které byly zničeny během Velké Francouzské revoluce. Jeho firma zahájila výrobu domácích spotřebičů v padesátých letech minulého století. Započal tak vývoj vlastních vrchem plněných praček, chladniček a mandlů. Posléze se stává hlavní domácí značkou elektrospotřebičů ve Francii a stálou součástí francouzských domácností.

brandt_2.jpg



INOVACE BRANDT JSOU ZÁKLADNÍM KAMENEM POLITIKY ROZVOJE

Závazkem značky je předjímat očekávání trhu a aktivní přístup k novým trendům, díky čemu přispívá ke zlepšení každodenního života prostřednictvím důmyslných produktů.

4 roky záruka

Značky 4RZ 200x200 72dpi_Brandt.png

 

Pro získání prodloužené záruky je nutné zakoupit spotřebič Brandt společně s touto službou v oficiální maloobchodní síti.

K registraci Vašeho spotřebiče Brandt do akce 4 roky záruky přejdete kliknutím na odkaz podle toho, v které zemi jste Váš spotřebič zakoupili: Česká republika / Slovensko

Nepropásněte naše akce a slevy

Přihlašte se k odběru našeho zpravodaje.

1