

Obecné informace
Reklamace zboží
- Záruční doba na veškeré zboží je 24 měsíců, neudává-li výrobce jinak.
- Základním průkazem práv spotřebitele ve smyslu Občanského zákoníku je prokázání o nabytí zboží (např.: potvrzení objednávky, paragon, faktura).
- Prodávající vystaví Kupujícímu ke každému zakoupenému zboží prodejní doklad (fakturu – daňový doklad) se všemi náležitostmi účetního dokladu a dalšími potřebnými údaji pro uplatnění záruky.
- Pokud byl při prodeji vydán záruční list, je tento součástí výrobku s výrobním číslem uvedeným na přední straně tohoto záručního listu. Prodávající je povinen vystavit záruční list v případech, kdy je o to požádán Kupujícím, a kdy poskytuje delší záruku než je stanovená zákonem.
- V případě, že se vyskytne na zboží závada, má Kupující právo uplatnit reklamaci dle Reklamačního řádu.
Reklamační řád
- Nejrychlejší vyřízení reklamace dosáhne Kupující reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu, který může najít níže v uvedeném seznamu. Bezplatný záruční servis je možno poskytnout jen v případě, že zákazník předloží doklad o nabytí zboží (např.: potvrzení objednávky, fakturu, paragon) nebo v případě prodloužené záruky i vyplněného záručního listu (musí obsahovat druh spotřebiče, typové označení, výrobní číslo, datum prodeje a označení prodávajícího v souladu s § 620 odst. 3 Občanského zákoníku).
- Seznam autorizovaných servisů nalezne Kupující také v návodu ke zboží nebo v záručním listě. V případě, že není možné uplatnit reklamaci přímo v servisu, uplatní Kupující reklamaci na adrese Prodávajícího, e-mail: obchod@kuptotu.cz.
- Reklamace zboží Prodávající nebo servisní partner vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data následujícího po uplatnění reklamace Kupujícím.
- Záruční oprava se vztahuje výhradně na závady, které vzniknou průkazně v době platné záruční lhůty, a to vadou materiálu nebo výrobní vadou. Takto vzniklé závady je oprávněn odstranit pouze autorizovaný servis.
- Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou nebo používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
- Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem ještě před objednáním zboží. Kupující souhlasí převzetím zboží od Prodávajícího s níže uvedeným Reklamačním řádem.
Převzetí zboží
- Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit Prodávajícímu.
- Jakmile Vám dopravce přiveze zboží, prosím zkontrolujte zboží ještě před potvrzením převzetí !!! Zabráníte tak komplikacím s reklamací v případě poškozeného zboží. Na pozdější reklamace poškozeného výrobku při dopravě nebude brán zřetel.
- Při převzetí má Kupující na vyžádání právo na kontrolu obalu zásilky za přítomnosti dopravce.
- Před převzetím uveďte do přepravního listu stav obalu a poté můžete zásilku rozbalit.
- Pokud bude obal zásilky poškozen je potřeba tuto skutečnost zapsat před převzetím (podpisem) do přepravního listu, předejdete tak problémům s případnou reklamací.
- Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky dává Prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
Potřebujete reklamovat zboží?
VELKÉ SPOTŘEBIČE:
- Pokud potřebujete reklamovat větší spotřebič (pračky, sušičky, lednice, vestavné spotřebiče, varné desky, vestavěné mikrovlnné trouby,...), zboží prosím nikam nezasílejte.
- Reklamace větších spotřebičů se řeší telefonickým zaevidováním reklamace přímo na zákaznické lince výrobce.
- Po zaevidování reklamace k Vám bude vyslán servisní technik dané značky, který se přijde na spotřebič podívat osobně.
PŘEDTÍM, NEŽ BUDETE VOLAT NA ZÁKAZNICKOU LINKU SI PROSÍM PŘIPRAVTE:
- sériové a výrobní číslo spotřebiče
- fakturu - datum nákupu
ZNAČKY:
- AEG: 261 302 261
- AMICA: 518 324 555
- BEKO: 222 525 222
- BOSCH: 251 095 546
- CANDY: 841 111 125
- CIARKO DESIGN: 599 529 251
- CONCEPT: 465 471 400
- DE DIETRICH: 599 529 251
- ELECTROLUX: 261 302 261
- FABER - nutno vyplnit reklamační formulář: https://www.digestore-faber.cz/cs/c/zarucni-servis-uplatneni-reklamace
- FRANKE - nutno vyplnit reklamační formulář: https://www.franke-servis.cz/
- GORENJE: 800 105 505
- GRUNDIG - nutno vyplnit reklamační formulář: https://www.grundig.com/cs-cz/oprava-spotrebice-grundig
- GUZZANTI: 731 521 116, 731 521 123
- HAIER: 800 022 975
- HISENSE: 800 105 505
- HOOVER: 228 889 422
- INDESIT: 251 001 001
- KLUGE: 599 529 251
- LG: 810 555 810
- LIEBHERR: 725 781 964
- LORD: 725 781 964
- MORA: 800 105 505
- PHILCO - nutno vyplnit reklamační formulář: https://www.servisnisit.cz/philco
- ROMO: 556 764 114, 602 773 874
- SAMSUNG: 800 726 786
- SIEMENS: 251 095 042
- TEKA: 239 050 800
- VESTFROST: 725 781 964
- VINTAGE: 599 529 251
- WHIRLPOOL: 251 001 001
- ZANUSSI: 261 302 261
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
MALÉ SPOTŘEBIČE:
- Pokud potřebujete reklamovat drobné elektro (vysavače, kávovary, kuchyňské spotřebiče, zubní kartáčky a jiné...), zboží je potřeba řádně zabalit, aby nedošlo k jeho poškození (na poškození pod přepravou není brán zřetel!!!). Zboží prosím odesílejte k reklamaci kompletní. Do balíku prosím přiložte Vaši nákupní fakturu s krátkým popisem závady (aby servisní technik věděl, na co se má zaměřit) a dále také uvádějte zpáteční adresu.
- V případě, že ke zboží nebude přiložena nákupní faktura, bude zboží vráceno zpět!
PROSÍME VŠECHNY ZÁKAZNÍKY - PŘED ODESLÁNÍM PŘÍSTROJE DO SERVISNÍHO STŘEDISKA JEJ ŘÁDNĚ OČISTĚTE.
ZEJMÉNA KÁVOVARY (KÁVOVAR BY MĚL BÝT ODVÁPNĚNÝ, VYSYPEJTE VEŠKEROU KÁVU, VYLIJTE VODU A VYSUŠTE VEŠKERÉ NÁDOBY, UMYJTE A VYSUŠTE SPAŘOVACÍ JEDNOTKU) A VYSAVAČE (OČISTĚTE OD VLASŮ, CHLUPŮ A NEČISTOT. VYSYPEJTE PŘED ODESLÁNÍM ZÁSOBNÍKY, FILTRY. V PŘÍPADĚ, ŽE MÁ VÁŠ VYSAVAČ FUNKCI VYTÍRÁNÍ, PROSÍM VYPUSTĚTE A VYSUŠTE NÁDOBY NA VODU).
*ZASLÁNÍM ZBOŽÍ DO SERVISNÍHO STŘEDISKA MŮŽETE VÝRAZNĚ OVLIVNIT DOBU TRVÁNÍ VAŠÍ REKLAMACE
ZNAČKY:
- AEG, CANDY, ELECTROLUX, HOOVER, KRUPS, ROWENTA, REMINGTON, RUSSELL HOBBS, TEFAL
KOFR-ELSPO
U Dráhy 144
76302 Zlín - Louky
PH servis spol. s r.o.
Darwinova 5/1808
143 00 Praha 4 - Modřany
- BABYLISS, CATLER, BUDDY TOYS, FIELDMANN, LAMART, PHILCO, REMOSKA, RETLUX, SAGE, SENCOR, SINGER, YENKEE
FAST ČR, a.s.
U Sanitasu 1621
25101 Říčany u Prahy
- ECG - Malé domácí spotřebiče - včetně klimatizací, autochladniček (kromě robotických vysavačů a kávovarů)
MVS servis
Plánská 2
301 00 Plzeň
- ECG - Malé domácí spotřebiče (kromě robotických vysavačů), BRAUN (holící strojky, zubní kartáčky - péče o tělo), BRAUN (holící strojky, zubní kartáčky - péče o tělo)
Family servis
Lidická 17
602 00 Brno
- BOSCH - (kávovary, kávomlýnky, kuch. roboty MUM, el. šlehače, varné konvice, žehličky, odšťavňovače, vařiče vajec, el. kráječe, opékače topinek, fritézy, vysoušeče vlasů atd.)
Škaloud – servisní, s.r.o.
Chrudimská 1142
Pardubice 530 02
- SIEMENS - kávovary, BOSCH - vysavače
Caffe Idea s.r.o.
Cacovická 66a
61400 Brno
- DELONGHI, KENWOOD, BRAUN (kuch. spotřebiče, mixéry, žehličky na prádlo)
CESK
Jarní 1058/44i
614 00 Brno - Maloměřice
*Na stránkách servisu CESK si můžete vyplnit online formulář https://www.cesk.cz/servis-kavovaru/, kde si reklamaci zaevidujete a poté bude spotřebič svezen prostřednictvím kurýrní služby, kterou zajistí servis.
*Středisko neservisuje zubní kartáčky, holící strojky a celkovou kategori péče o tělo zn. Braun!
- PHILIPS (kuchyňské spotřebiče, žehličky, vysavače, holicí a depilační strojky, fény, kartáčky na zuby, dětské chůvičky, kávovary)
Servisní centrum TS NOVA
Na Spojce 5
702 00 Ostrava
- Privest, Steba, Ardes, Guzzanti, Rommelsbacher, Graef
ČERTES
Donínská 83
46334 Hrádek nad Nisou
AMK-HAPPY
Nám. Viléma Mrštíka 11
66481 Ostrovačice
- Bionaire, CrockPot, FoodSaver
Řídící Systémy spol., s.r.o.
Jablonecká 648/8
46001 Liberec
- přijímače TESLA, ALMA, vysavače Tesla RoboStar...
INTER-SAT
Blučina 704
66456 Blučina
DOMO-elektro s.r.o.
Na Kobyle 783
345 06 Kdyně
- HELPMATION, HOBOT, ICLEBO, RAYCOP
BLAKAR trading s.r.o.
Azalková 1272
252 42 Jesenice u Prahy, Horní Jirčany
Abacus Electric, s.r.o.
Reklamační oddělení
Planá 2
370 01 České Budějovice
- Mamibot, Lamax, BML, TrueCam, TrueLife, Lauben, TicWatch
BELS CZ
Černoleská 482
25601 Benešov
Poass TECHNOLOGIES s.r.o.
Jiráskova 21
53002 Pardubice
EXPRO MOBIL
Kampelíkova 888
50004 Hradec Králové

* Pokud nenajdete značku zboží, které jste u nás zakoupili, odešlete jej prosím na adresu:
KUPTOTU.CZ
Polanecká 803/72
72100 Ostrava - Svinov