Ve Vašem seznamu přání nemáte žádné položky.
Prodloužená záruka funguje podobně jako klasická záruka od výrobce.
Jak to funguje?
VIP prodloužená záruka
Vzniká po převzetí zboží a začíná platit následující den po uplynutí zákonné záruční doby.
Chrání zakoupený výrobek ve srovnatelném rozsahu jako záruka od výrobce.
Od klasické prodloužené záruky se liší zejména v těchto parametrech:
Co dělat, když se objeví závada?
V případě, že se v průběhu prodloužené záruky objeví závada na přístroji, nahlásíte ji jednoduše telefonicky na zákaznické lince Allianz Assistance 283 002 868. Poté Vás bude kontaktovat servisní partner a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.
Pro vyřízení opravy/výměny voláte z pohodlí domova centrální infolinku, kde Vám individuálně poradí jak postupovat ve Vašem případě (poradí nejbližší servis nebo zajistí servis přímo u Vás doma). V případě rozměrnějších výrobků (např. TV, chladnička, pračka) přijede servisní technik s potřebným vybavením až k Vám domů – žádné náročné stěhování velkých a těžkých spotřebičů!
Individuální přístup servisu k zákazníkovi – dohodnete se s technikem, kdy se Vám jeho návštěva hodí (v rámci jeho pracovní doby) a domluvíte se na místě realizace servisního zásahu (např. doma). V případě nerentabilnosti opravy nebo neopravitelnosti dostáváte nový výrobek, shodných nebo srovnatelných parametrů.
V případě výměny výrobku za nový, nemáte žádnou finanční spoluúčast.
Službu můžete využít opakovaně v průběhu její platnosti (opakované opravy - horním limitem pojistného plnění, součtu cen oprav, je pořizovací cena výrobku).
Všeobecné pojistné podmínky prodloužené záruky ZDE.
Zvolením dárku "prodloužená záruka ZDARMA" nebo přikoupením prodloužené záruky souhlasíte s pojistnýma podmínkama. Prodejce nenese zodpovědnost za nepřesnosti v pojistné smlouvě, zánik pojistné smlouvy a nesplnění pojistných podmínek.
Přihlašte se k odběru našeho zpravodaje.
Tel.: +420 734 578 131, +420 739 047 112
Email: obchod@kuptotu.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.